(iOS) Roblox fuskkod öka kristaller
Feb 7, 2022 2:37:54 GMT
Post by osalifcayde on Feb 7, 2022 2:37:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Roblox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Roblox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Roblox 2022 version ▞▞▞
Jag hatar de kamra är glisin och jag är ledsen
Jag har spelat det här spelet förut och var tvungen att ladda ner det igen. Jag försökte skapa ett nytt konto och det släppte inte in mig. Jag startade om det, laddade ner det igen (flera gånger) och gav till slut upp. Om detta är en bugg eller något kan du vänligen fixa det eller hjälpa mig att registrera mig?
Tar en evighet att ladda, släpar hela tiden, zoomar ut avataren och snurrar i cirklar utan anledning.
okej
Jag känner till de nya mänskliga skinnen men Mr Brookhaven gjorde något dåligt
Det finns en bugg som hindrar mig från att spela när jag går med i ett spel, det visar bara leaderboard och du kan inte flytta eller hoppa pls fixa det här felet
Jättebra spel men sedan för ca 2 uppdateringar sedan när ett försök att gå in så ger det mig "anslutningsfel" när jag har perfekt anslutning, och det dummaste är att det bara finns på min surfplatta, det fungerar bra på min telefon. Avinstallerar och installerar om det för att se om det fungerar
Jag blev utloggad
Var 5 nu 2!!! Jag och min kompis spelar alltid tillsammans och jag vill knappt sluta spela det. Roblox är ett av de sämsta spelen i världen. OCH du måste fixa chatten. Varför måste den alltid hashtagga??!! Och även. Om någon förtjänar att bli bannad när vi rapporterar dem, gör de inte det. Och varför i helvete fungerar inte Brookhaven-knappen för mig? HUH???!! Så ja. Och även VARFÖR MÅSTE JAG ALLTID LAGA I RESTURANTTYCOON??!! FIXA DESSA JÄVLA FEL!!!!!!!!!!!!!!!!
Fullbokat!! Sportlovsaktivitet - lär dig skapa spel i Roblox.
Roblox 어드벤처 xrq
DET HÄR SPELET ÄR SÅ COOLT Jag bara älskar det, det går bara tiden SÅ BRA och det finns OÄNDLIGA spel!! Det ser också till att privata eller dåliga ord inte används!! Det är också emot nätdejting, vilket är så rätt. Fortsätt så!! (PS: Det här spelet är familjevänligt 😃 jag rekommenderar det)
Roblox har blivit HAKAT!!!!! av spel mästaren
Buggar
Upptäck korta videor som rör is roblox updating på TikTok. Titta på populärt innehåll ... A New Ios Update Is Now Available Available Available. Song a Day.
Besta spel non sin jot
Ärligt talat hemskt. Jag har ägnat den senaste timmen åt att försöka logga in på mitt Xbox-konto på mobilen. Jag har tryckt flera gånger på knappen för att skicka ett e-postmeddelande för verifiering, och ingenting har kommit upp i mina e-postmeddelanden. Jag har kollat helt, men ingenting. Jag är bara irriterad.
Spelet har blivit lite för långsamt för mig, och vissa saker laddas nu inte in i spel när jag spelar!
det är så dåligt, kan du fixa ALLA buggar och stoppa skärmen som fastnar/glitch på mobil/ipad och jag kan inte logga in när jag bokstavligen har bra wifi, jag betygsätter detta 0 stjärnor det laddas så långsamt även om jag redan har bra WiFi.
Hatar de nu för ingen kommer in
Anledningen till att jag inte gav femstjärniga är för att när jag går med i ett spel ibland blir allt suddigt och ibland till och med när jag inte går med och det är verkligen laggy också och jag skulle uppskatta om du kunde lägga till robux-återbetalningar eftersom jag köpte en tröja och av någon anledning fick det mig att köpa två av samma sak och slösa bort min robux och en gång köpte jag av misstag två av samma föremål eftersom jag inte visste att jag redan köpt en och ibland köper mitt konto slumpmässiga saker av sig självt även om ingen har tillgång
UH VARFÖR?! Mina syskon sparade inte sitt lösernord på doms konto där dom hade fått 4k!!! Vad ska vi göra😭😭😭😭
Jag älskar att spela det här spelet och det är superkul med alla olika spel, det enda problemet är att jag inte kan gå med. Varje gång jag försöker logga in på min konto står det att det inte går att logga in, försök igen senare! Hjälp mig!!!! 😩 😭
det är inte det bästa spelat någonsin
Bygg egna spel och världar : äventyr i Minecraft / Kirsten Kearney ; översättning: Louise. Author: Kearney, Kirsten. Publication year: 2017.
Den här spelet är bäst det är att du behöver roubox för att få grejer.
Jag gillar spelet men när jag försökte köpa $4,99 Robux gav det mig inte rubuxen och det stod att det hade gått ut men det tog fortfarande pengarna
Hej Roblox Corporation. Jag älskar verkligen det här spelet, men det enda problemet är att när jag försöker logga in och lägga in mitt lösenord. Det står att jag har Google Smart Lock på även om jag inte ens har Google Smart Lock på, och det står också ibland att min internetanslutning är låg trots att min internetanslutning är riktigt stark. Vänligen åtgärda detta problem så snart som möjligt! Tack och ha en bra dag!
Jag ska säga till föräldrar till barn under 13 här som läser detta att jag inte rekommenderar detta på något sätt. För många giftiga spelare, konstiga spel, onlinedejtare, överåldrade kläder, bedragare, etc. Försök inte köpa Roblox-valutan om du inte vill förlora pengar, min systers konto raderades och 20$ med det. Få inte dina barn att bli beroende av Roblox, och se till att de inte rasar med det. Säker chatt (barnvänlig chatt) suger, så installera INTE Roblox OM inte dina barn är över 13 och vet detta
Roblox passar alla för det finns många olika spel som passar just vem mqn är om man gillar äventyr skräk och allt möjligt
man måste uppgradera hela tiden men det finns roliga spel som kan spela med vänner
Roblox 어드벤처 xrq
Jag ger detta en 2-stjärnig Bc av 2 anledning 1.Jag önskar att du lägger till något som heter snabbläge så att spelare som släpar efter kan spela. Inte bara datoranvändare 2.Ur-spelet har stark begränsning och vissa spelare är irriterade över taggar i spelet som de inte kan säga vad de vill ha bc av denna tagg
På bärbar dator eller dator är det ett 4-stjärnigt spel eftersom det inte är så mycket problem men för mobilanvändare är det hemskt och jag hoppas att de fixar kameran till karaktären
Bra roligt mycket olika spel och välja mellan. Men jobbit att behöva uppdatera så ofta men man kan höver inte uppdatera varje dag det är tur.det är kul att se vad sina kompisar spelar och catta med dom men det är inte så ofta man tittar där nere som catten fins så det är lätt att sakna en. Men jag tror inte att man kan ta bort sina kompisar eller är det något jag missat? Man kan ochså köpa robax alltså spel pängar fast det kostar så klart riktiga pängar😞 men det är billigt😄😍 Jag gillar det!!!😄👍
My Lovey : Choose your otome story Adventure hhw
Roblox Jailbreak: Secret Agent
Super roligt när man lär sig o de.Men synd att man behöver betala pengar (efter som de finns människor som det har så mycket pengar) o ibland så krånglar det när man ska spela nåt till exempel murder mistery, adopt me,Borokenhaven, colur block.Det är dåligt att man kan spärra andras konton och haka jag har blivit hakade 6gången nu😡det är 13årsgråns på detta spel så jag rekommenderar att inte Ladda ner roblox om ni det är över 13. Ibland så är det tråkigt att det kostar pengar Hej då Bye Bye